Įmonės ir verslininkai, kurie naudojasi Facebook reklama, tikriausiai pastebėjo, kad praeitais metais reklamos kainos šiame socialiniame tinkle šiek tiek ūgtelėjo. Regis kainų kilimas patvirtintų, kad daugėja užsakovų, stiprėja konkurencija ir reklama išties efektyvi. Visi, kartas nuo karto žiniasklaidoje pasirodo straipsniai, kad Facebook reklama – tai tik laiko ir pinigų švaistymas, bet ar tikrai?
Visų pirma, pradėkime nuo to, kad, užsakius ir paleidus Facebook reklamą, neverta tikėtis staigaus pardavimų rodiklių augimo. Taip niekada nebūna, reklama atkreips dėmesį ir įsimins, pirkimas prasideda tik vėliau. Be to, reikia atminti, kad Facebook reklama yra priskiriama socialiniai rinkodarai, tai reiškia, kad čia svarbiau kontakto užmezgimas su potencialiu klientu, o ne noras parduoti prekę ar paslaugą čia ir dabar. Jei reklama paskatins vartotoją apsilankyti jūsų paskyros profilyje, pakomentuoti pranešimą, juo pasidalinti ar net sudalyvauti kažkokiame renginyje, turėsite galimybę pabendrauti su žmonėmis, į kurių pinigus „kėsinatės“. Taigi, Facebook reklama gali padėti išsiaiškinti, ko išties nori potencialus pirkėjas, kas pateisintų jo lūkesčius. Turėdami šią informaciją, galite koreguoti savo reklamos modelį ir tikėtis pardavimų suaktyvėjimo.
Kita klaida, dėl kurios Facebook reklama gali būti neefektyvi, yra netinkamos auditorijos pasirinkimas, pavyzdžiui, jei jaunimui reklamuosite magnetines juosteles nuo sąnarių skausmo, vargu ar sulauksite didelio pasisekimo. Facebook suteikia galimybę pasirinkti tikslinės auditorijos lytį, amžių, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, dažniausiai vartojamos raktinius žodžius, šeimyninę padėtį ir pan. Tad prieš užsakant reklamą, vertėtų atsakyti sau į klausimą, kam norite parduoti savo produktą.
Dar viena prastų rezultatų priežastis – ta pati reklama per visą reklamos kampaniją. Žmogus, nuolatos matydamas tą patį reklaminį tekstą ar tą pačia iliustraciją, ilgainiui į juos pradeda nekreipti dėmesio, tai reiškia, kad jūsų Facebook reklama nepasiekia potencialių klientų. Tad reklaminės žinutės turinį ir iliustracijas vertėtų reguliariai atnaujinti, pateikti įdomiai ir „skaniai“. Beje, didesnė tikimybė sulaukti gausesnio potencialių klientų srauto yra tada, jei socialinio tinklo vartotojams mainais už paspaudimą kažką pasiūlysite, pavyzdžiui, laimėti prizą.
Galiausiai Facebook reklama neveiks, jei bus trumpalaikė. Norėdami sulaukti gerų rezultatų, turite iš karto apsiginkluoti kantrybe, nes gali prireikti kelių savaičių ar net mėnesių, kad reklama duotų realios naudos.
Taigi, išvada gana akivaizdi – Facebook reklama veiks, jei kampanijai tinkamai pasiruošite ir suprasite, kad Facebook – tai socialinis tinklas, kuriame reikia bendrauti su savo tiksline auditorija.