Įprotis apsipirkti internetu taip įaugo į žmogaus kasdieninę rutiną, kad, atrodo, net stipriausioms pastangoms jis nepasiduotų nugalimas. Tai lyg prigimtis žmogaus bambėjimas arba troškimas laisvės, nors nė velnio apie ją nei vienas nesuprantame. Tačiau visai kas kita – dėvėti drabužiai internete. Pirmiausiai todėl, kad jais prekiauja dažniausiai visiškai su verslu nesusiję žmonės, antra, kodėl pirkėjui pirkti seną, jeigu galima įsigyti naują rūbą. Bet apie viską nuo pradžių.
Didelė konkurencija
Tenka pripažinti, kad deveti drabuziai internetu nėra naujas verslas. Internete karaliauja drabuziai moterims is anglijos, vyrams skirti drabuziai internetu is uzsienio. Ypač populiarūs drabuziai internetu ispardavimas. Tačiau paklausa inspiravo ir milžiniškos pasiūlos atsiradimą. Šiandien rubai internetu yra prekiaujami ne tik nedidelių verslų, milžiniškų korporacijų, gamintojų, bet ir fizinių asmenų, kurie nori prisidurti prie pagrindinio darbo. Mainymosi kultūra įaugo į mūsų visuomenę ir taip atsirado nauja terpė paklausos ir pasiūlos santykiams išbandyti.
Atidi kontrolė
Vis dėlto, rubai internetu gali būti pardavinėjami tik pagal vartotojų teises apsaugančius reglamentus bei teisės aktus, kurie reglamentuoja verslo veiklą mūsų šalyje, Europos Sąjungoje, tarptautines sutartis. Tai reiškia, kad rubai internetu pardavinėjami pagal vienodas taisykles, kaip ir tradicinis verslas – mokami mokesčiai, vedama buhalterija, teikiamos finansinės ataskaitos, investuojama į rinkodarą ir t.t. Tai savo ruoštu apeliuoja į nenuginčijamą išvadą – konkurencija ir kontrolė yra tokia griežta, kad išlieka stipriausi iš stipriausių, arba gebantys greičiausiai prisitaikyti ir kūrybiškiausi.
Geriausi pavyzdžiai
Tai, kad pigus drabuziai internetu nėra naujiena iliustruoja šios kultūros pradininkais tituluojamų įmonių plėtra. Žinoma, kalba eina apie ebay ir vinted. Čia drabuziai internetu vyrams ir moteriski drabuziai internetu parduodami jau daugiau nei dešimtmetį. Šiose platformose rubai internetu iš pradžių buvo mainų objektu, o vėliau viskas išaugo į garsiausias pasalinio lygio kompanijas su sava filosofija ir šimtais darbuotojų. Tai įrodo, kad verslą galima daryti iš bet kokios idėjos, o dėvėti drabuziai internetu moterims ir vyrams yra viena iš tų originalių idėjų, pasitaikiusi laiku ir vietoje.