Facebook reklama: kaip tai veikia?

Facebook reklama gali pasiekti daugybę skirtingų vartotojų. Dėl to ją renkasi įvairūs verslai. Jos veikimo principas pagrįstas tinkamos auditorijos pasirinkimu. Facebook reklama gali būti nustatyta rodyti žmonėms pagal pasirinktą lokaciją, amžių, pomėgius, darbą, lytį ir kitus faktorius, kurie nurodomi Facebook vartotojų paskyrose. Dėl to prieš kuriant Facebook reklamą reikia būti susipažinus su savo klientais. Kitas svarbus aspektas Facebook reklamos veikimui yra pritraukiantys vizualai ir tekstas. Facebook reklama gali būti rodoma tiek naujienų sraute, tiek šone, todėl reikia pasirinkti tinkamus reklamos nustatymus, kad vizualas tiktų techniškai. Kūrybinė Facebook reklamos dalis yra labiau lanksti. Kuo reklama patrauklesnė klientams, tuo sėkmingesnė ji bus.

Kaip turi atrodyti Facebook reklama?

Nėra vieno tikslaus atsakymo kaip turi atrodyti Facebook reklama. Čia jums yra atiduodama visa kūrybinė laisvė. Tačiau yra keletas patarimų, kurie padės nepersistengti su Facebook reklama. Visų pirma ji turi atitikti Facebook taisykles ir techninius duomenis. Facebook reklamos dydis gali būti 1080 x 1080 pikselių dydžio. Tai yra rekomenduojamas dydis Facebook reklamai. Tačiau jis gali varijuoti. Failo tipas gali būti JPG arba PNG formato, o geriausias dydis Facebook reklamai yra iki 30MB. Laikantis techninių Facebook reklamos nuorodų būsite tikri, kad jūsų reklama išliks aukštos kokybės ir atitiks Facebook standartus. Vizualiai Facebook reklama gali atrodyti įvairiai. Svarbu yra nepersistengti su tekstu, pateikti tik svarbiausią informaciją ir veikti skatinančius žodžius. Minimalizmas šiuo metu yra labiau vertinamas, todėl išlaikykite jį ir Facebook reklamoje. 

Nebijokite eksperimentuoti – Facebook reklama tam puikiai tinkama

Facebook reklama yra pakankamai nebrangi, o biudžeto kontroliavimas leidžia lanksčiau ją valdyti. Todėl Facebook reklama yra puikus būdas išbandyti įvairias reklamas. Jei matote, kad reklama neveikia, nepritraukia naujų klientų – sustabdykite ją. Galite išmėginti keletą skirtingų auditorijų ir žiūrėti, kokia bus kiekvienos iš jų reakcija. Facebook reklama yra labai lanksti ir nereikalauja per didelių investicijų, todėl jei ieškote būdų atrasti savo auditoriją ar išmėginti įvairias reklamos galimybes, Facebook reklama gali tapti puikiu būdu tam. 

Parašykite komentarą